PRAVIDLA PRO PRODEJE VIRTUÁLNÍHO MAJETKU

Podmínky pro podávání žádostí:

Žádost o prodej/nákup virtuálního majetku může podat pouze registrovaný uživatel služby. K provedení některých operací může služba http://innovationgroup.online vyžadovat, abyste podstoupili ověřovací proceduru. K ověření musí klient předložit doklady potvrzující jeho totožnost a uvést správné údaje ve svém osobním účtu. Je zakázáno vytvářet žádosti o platbu finančních prostředků pomocí údajů třetích stran. Harmonogram prací naleznete v sekci „Kontakty“.

Podmínky platby za aplikaci klientem:

Web má automatický formulář žádosti o prodej/nákup virtuálních aktiv. Pro získání služby je důležité projít ověřením.

Platební podmínky:

Platební lhůta závisí na poskytovateli a také na bance, kterou si klienti zvolí. Naše služba nemá možnost ovlivnit délku plateb ani urychlit platby. Nyní to trvá od 5 minut do 3-5 bankovních dnů.

Pokud nebude platba přijata ve stanovené lhůtě, náš manažer si od poskytovatele vyžádá všechny potřebné informace.

Prodej virtuálních aktiv se provádí do 30 minut poté, co klient vloží finanční prostředky. Po vytvoření aplikace musíte kontaktovat manažera a obdržet potvrzení s bankovními údaji.

Nezaplacené aplikace jsou systémem automaticky uzavřeny po 48 hodinách.

Provozovatel virtuálních aktiv zasílá virtuální aktiva po obdržení úplné platby od Klienta. V případě neuhrazení celé částky si služba vyhrazuje právo přepočítat požadavek a splnit jej ve výši, kterou služba od klienta obdržela.

Formát pro přijímání konzultací:

Klient může obdržet rady ohledně vytvořené žádosti v pracovní době prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v sekci „Kontakty“, pokud nebylo předem dohodnuto, že žádost bude vyřizována o víkendech nebo mimo pracovní dobu.

Výběr souboru
dny
hodiny