1. Je nutná registrace pro to, abych mohl(a) provést směnu?
Ano. Před Vaší první směnou je nutné na naší internetové stránce provést registraci.
2. Jak dlouho trvá dokončení transakce (směny)?
Po zahájení transakce trvá zpracování vaší objednávky přibližně 10–30 minut, pokud se nevyskytnou žádné potíže a neobrátí se na Vás třeba náš AML Officer, který je ze zákona povinen prošetřovat podezřelé transakce.
3. Odeslal(a) jsem peněžní prostředky nebo krypto ke směně, ale nic jsem neobdržel(a). Co teď?
Transakce se provede až poté, co projdete zejména tzv. AML identifikací (a případně) kontrolou klienta, jakož i dalšími bezpečnostními prověrkami, které v souladu s právní úpravou děláme u každé jednotlivé směny a tím tak zajišťujeme vysoký bezpečnostní standard našich služeb. Počkejte prosím na potvrzení transakce a pro jistotu znovu zkontrolujte všechny zadané údaje.
4. Poslal(a) jsem omylem nižší částku, než bylo uvedeno. Co mám dělat?
Příště pečlivě zkontrolujte všechny údaje předtím, než požadovanou částku odešlete. Nicméně teď si nemusíte dělat starosti, náš systém automaticky zajistí vyplacení částky odpovídající částce, kterou jsme od Vás skutečně obdrželi.
5. Je směnný kurz (cena směny) uvedený(á) u objednávky pevný(á)?
Ano, kurz se fixuje okamžitě po vytvoření objednávky a je platný po dobu 30 minut. Nemůže se tak stát, že byste obdrželi jinou výslednou částku než jsme Vám slíbili.
6. Co dělat, když je transakce směny pozastavena?
Kontaktujte náš tým podpory. Pomůžeme Vám problém vyřešit.
7. Kde mohu sledovat stav objednávky?
Pokud zavřete okno internetové stránky, kde jste provedl(a) objednávku a chcete znát její stav, můžete se aktuální informace dozvědět z potvrzujícího emailu anebo se můžete s žádostí o aktuální informace obrátit na naši podporu, které pouze sdělíte ID Vaší objednávky.
8. Mohu objednávku zrušit?
Pokud jste ještě neodeslal(a) peněžní prostředky nebo kryptoaktiva určené ke směně, stačí zmáčknout tlačítko „Zrušit objednávku“ nebo prostě zavřít okno s objednávkou. Pokud už jste prostředky odeslal(a) a potřebujete objednávku zrušit, kontaktujte náš tým podpory – uděláme vše pro to, abychom Vám pomohli.
9. Chybně jsem vyplnil(a) údaje objednávky. Lze je upravit?
Údaje nelze měnit. Objednávku je nutné vytvořit znovu.