1. Je pro provedení výměny nutná registrace na webu?
Před nákupem/prodejem virtuálních aktiv se uživatel musí na stránce zaregistrovat.
2. Jak dlouho trvá výměna?
Jakmile je transakce zahájena, trvá asi 10 minut, než vyměníme prostředky a převedeme je do vaší peněženky.
3. Převedl jsem své prostředky na platformu, ale neobdržel jsem nic na oplátku?
Výměna kryptoměn probíhá až po obdržení všech síťových potvrzení. Počkejte prosím na potvrzení vaší transakce a pro jistotu znovu zkontrolujte všechny zadané informace.
4. Odeslal jsem méně než částku uvedenou v objednávce. co mám dělat?
Při příštím zadávání všech transakčních údajů buďte opatrní. Náš systém přepočítá vaši transakci podle skutečně odeslané částky.
5. Je směnný kurz pevný?
Pevná sazba, která zablokuje sazbu ihned po vytvoření objednávky.
6. Co mám dělat, když se moje výměna zasekla?
Kontaktujte náš tým podpory a my vám pomůžeme problém vyřešit.
7. Kde mohu sledovat stav své objednávky?
Pokud opustíte okno objednávky a potřebujete zkontrolovat stav, budete potřebovat své ID objednávky. Můžete kontaktovat naši podporu a uvést své ID objednávky, abyste mohli zkontrolovat stav.
8. Mohu zrušit výměnu?
Pokud jste prostředky ještě neposlali, můžete jednoduše opustit okno objednávky a vytvořit novou. Není třeba rušit. Pokud jste již odeslali prostředky a potřebujete urychleně zrušit objednávku, kontaktujte náš tým podpory. Uděláme, co bude v našich silách, abychom vám pomohli.
9. Mohu změnit podrobnosti, pokud jsem udělal chybu?
Chcete-li změnit podrobnosti, vytvořte objednávku znovu.